مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:552023-12-29سياسي

پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در بودجه


معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بیمه راهنمایان گردشگری اصلی ترین موضوعی است که در بودجه سال 1403 پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست با فعالان گردشگری و صنایع دستی استان سمنان که در حاشیه رویداد ملی حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری های نوین در پارک ملی فناوری استان سمنان برگزار شد، پای دغدغه ها و چالش های نمایندگان تشکل های استان نشست و به چالش های آن ها پاسخ داد.

وی در ابتدا در پاسخ به دغدغه مربوط به بیمه راهنمایان گردشگری گفت: بیمه راهنمایان گردشگری اصلی ترین موضوعی است که در بودجه سال 1403 پیگیری می کنیم.

همچنین این مطالبه باید از سوی تشکل های راهنمایان مطرح شود که به عنوان دغدغه ای مهم از سوی نمایندگان شهرستان پیگیری شود.

شالبافان با بیان اینکه موانع اعطای تسهیلات برای تجهیزات برطرف و در دستورالعمل تبصره 18 گنجانده شده است،افزود: با توجه به پررنگ بودن حوزه طبیعت گردی، این استان می تواند در اعطای تسهیلات تجهیزات طبیعت گردی متمایز از سایر استان ها باشد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  درباره دستمزد راهنمایان گردشگری نیز توضیح داد: سالانه اعتباری برای ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در بودجه

پیگیری بیمه راهنمایان گردشگری در بودجه