مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:202024-01-15اجتماعي

زمینه جذب 176 نیروی مشاور در مدارس ایلام فراهم شود


طبق بررسی های به عمل آمده باید به ازای هر 11 دانش آموز یک ساعت مشاوره داشته باشیم و در استان 176 نیروی مشاوره کمبود داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، عصر دوشنبه 25 دی ماه در همایش تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش کشور که با حضور وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران سراسر کشور و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد ، شرکت کرد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این همایش گفت: پاداش مناطق جنگی فرهنگیان استان از سال 67 تا سال 86 پرداخت نشده است و این موضوع نه تنها مشکل آموزش پرورش بلکه مشکل استان است و تاکنون 5 هزار شکایت در دیوان در این خصوص ثبت شده و در این راستا هر هفته، حساب مالی آموزش و پرورش استان بسته می شود.

وی افزود: این در حالی است که اعلام کرده اند بابت پرداخت یک ماه پاداش فرهنگیان، از حساب استانی استفاده شود و با توجه به محدودیت ها این مهم امکان پذیر نیست.

استاندار ایلام ادامه داد: با برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش به صورت منظم که هر جلسه حداقل 3 ساعت به طول می انجامد، 10 میلیارد ریال برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی اختصاص یافته و مشکلات چاه آب هنرستان کشاورزی شهرستان چرداول برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه جذب 176 نیروی مشاور در مدارس ایلام فراهم شود

زمینه جذب 176 نیروی مشاور در مدارس ایلام فراهم شود