مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:502024-01-02حوادث

پوشش بیش از 4 هزار حریق و حادثه در رشت طی امسال


آتش نشانان و تیم های امداد و نجات این سازمان امسال نسبت به پوشش 4 هزار و 307 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کردند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش نشانان و تیم های امداد و نجات این سازمان امسال نسبت به پوشش 4 هزار و 307 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کردند.

شهرام مومنی امروز، 12 دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان آتش نشانی رشت، اظهار کرد: آتش نشانان و تیم های امداد و نجات این سازمان در 9 ماه امسال نسبت به پوشش 4 هزار و 307 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی رشت 15 ایستگاه دارد، افزود: از این تعداد سه ایستگاه آن بواسطه تراکم جمعیت و سازه در مرکز شهر جانمایی شده که نسبت به امداد رسانی و ارایه خدمات به شهروندان اقدام می کنند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با تاکید بر پوشش عملیاتی 1887 مورد آتش سوزی منزل مسکونی با 6 درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته به 526 مورد رسیده است، گفت: پوشش یک هزار و 247 مورد حادثه و یک هزار و 173 مورد خدمات ایمنی از دیگر اقدامات صورت یافته است.

مومنی با اشاره به اینکه میانگین رسیدن به محل آتش سوزی ها 4 دقیقه و 20 ثانیه است، تصریح کرد: زمان در رسیدن به محل حوادث بسیار برای آتش نشانان و تیم های امدادی قابل اهمیت است چرا که با توجه به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیش از 4 هزار حریق و حادثه در رشت طی امسال

پوشش بیش از 4 هزار حریق و حادثه در رشت طی امسال