مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:052023-12-25بين الملل

پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت


رییس حماس در نوار غزه در پیامی مهم درباره دستاوردهای رزمندگان مقاومت در جنگ غزه اعلام کرد گردان های القسام عملیات هایی بی سابقه و شدید ضد دشمن انجام داده و ارتش اسراییل را درهم شکستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، یحیی السنوار رییس جنبش حماس در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی برای رییس و اعضای دفتر سیاسی حماس درباره دستاورهای مقاومت ضد رژیم اشغالگر فرستاده است.

الجزیره به نقل از منابع نزدیک به حماس اعلام کرد، یحیی السنوار در این پیام خود تاکید کرده که گردان های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) نبردی شدید و بی سابقه ضد نیروهای اشغالگر اسراییلی انجام داده اند و ارتش دشمن متحمل خسارات سنگین جانی و مادی شده است.

بر این اساس، رییس حماس در نوار غزه در پیام خود اعلام کرد: گردان های القسام در طول جنگ زمینی با دشمن دست کم 5 هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته و یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم دیگر دچار معلولیت های دائمی شده اند.

همچنین در سطح تجهیزات ارتش صهیونیستی نیز 750 خودروی نظامی دشمن به طور کامل یا جزیی منهدم شده است.

  السنوار تاکید کرد که گردان های القسام ارتش رژیم اشغالگر را درهم شکستند و به راه خود برای درهم شکستن این ارتش ادامه می دهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت

پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت