مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20پزشكي

کدام مواد غذایی را نباید با هم بخوریم؟


محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: خوردن مواد غذایی ناسازگار می تواند عوارض زیادی برای بدن به همراه داشته باشد و معمولا این تداخلات بلافاصله عارضه حادی را بروز نمی دهد و معمولا در بلند مدت اثر خود را بر بدن برجای می گذارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: خوردن مواد غذایی ناسازگار می تواند عوارض زیادی برای بدن به همراه داشته باشد و معمولا این تداخلات بلافاصله عارضه حادی را بروز نمی دهد و معمولا در بلند مدت اثر خود را بر بدن برجای می گذارد.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ناسازگاری برخی مواد غذایی با یکدیگر، اظهار کرد: ممکن است مواد غذایی نادانسته با هم مصرف شوند که شاید خوردن آن ‎ها همراه با هم مناسب و جایز نباشد و فرد دچار سوء هاضمه و مشکلات گوارشی شود و گاهی بیماری های جدی تری را برای فرد ایجاد کند.

شیرمردی تاکید کرد: در هم خوری و عدم رعایت تناسب در خوراکی های مختلف باعث سوء هاضمه و مشکلات گوارشی می شود و دانستن اینکه کدام خوراکی ها با یک دیگر ناسازگار هستند در سلامت بدن انسان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: خوردن مواد غذایی ناسازگار می تواند عوارض زیادی برای بدن به همراه داشته باشد و معمولا این تداخلات بلافاصله عارضه حادی را بروز نمی دهد و معمولا در بلند مدت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مواد غذایی را نباید با هم بخوریم؟

کدام مواد غذایی را نباید با هم بخوریم؟