مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:452024-01-15سياسي

صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب کرمان


دادستان رودبار جنوب صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریبا بیش از 6 میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حامد محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست معزز قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان کرمان مبنی بر مبارزه بی امان با فساد، شناسایی و دستگیری سرکردگان و افراد دانه درشت در زمینه قاچاق سوخت در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

این مقام قضایی اعلام کرد: در این پرونده علاوه بر متهم ردیف اول، تعداد افراد دیگری نیز که در زمینه قاچاق سازمان یافته اقدام می کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در این پرونده قاچاق سوخت به صورت سازمان یافته بوده است مرجع رسیدگی کننده دادگستری است و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه جهت صدور حکم ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: در این رابطه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف اول پرونده است توقیف شده و دستورات لازم جهت ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب کرمان

صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب کرمان