مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:052023-12-27سياسي

ثبت سالانه 810 هزار سند در آذربایجان شرقی


رِییس کانون سردفتران و دفتریاران استان از ثبت سالانه 810 هزار سند در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: به طور میانگین 2350 سند در استان نوشته می شود که نصف اسناد حدود1150 سند استان در تبریز ثبت شده و 810 هزار سند نیز سالانه در استان به ثبت می رسد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رِییس کانون سردفتران و دفتریاران استان از ثبت سالانه 810 هزار سند در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: به طور میانگین 2350 سند در استان نوشته می شود که نصف اسناد حدود1150 سند استان در تبریز ثبت شده و 810 هزار سند نیز سالانه در استان به ثبت می رسد.

محمود حسن زاده در گفت وگو با خبرنگاران به اهمیت سند و مکتوب کردن قراردادها از منظر قرآن کریم تاکید کرد و افزود: خدای متعال به اهمیت سند و مکتوب کردن قراردادها در قرآن تاکید کرده که در این راستا نیز طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول همه معاملات به خصوص در حوزه اموال غیرمنقول باید ثبت شوند که با تحقق این امر بسیاری از گلوگاه های فساد گرفته خواهد شد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق تدبیر رهبر معظم انقلاب معاملات اموال غیرمنقول باید ثبت رسمی شوند و کلیات این مصوبه مجلس شورای اسلامی در مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی آورده و به زودی تصویب می شود که الزام قانونی را به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سالانه 810 هزار سند در آذربایجان شرقی

ثبت سالانه 810 هزار سند در آذربایجان شرقی