مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:452024-01-06اقتصادي

صنعت بیمه متاثر از صنعت دیجیتال، در حال پوست اندازی است


رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه امروز هوشمندسازی فعالیت ها و فرآیندها یک الزام است، گفت: صنعت بیمه متاثر از صنعت دیجیتال در حال پوست اندازی است و شرکت هایی که نتوانند استراتژی خود را همگام با فناوری های جدید رشد دهند، - رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه امروز هوشمندسازی فعالیت ها و فرآیندها یک الزام است، گفت: صنعت بیمه متاثر از صنعت دیجیتال در حال پوست اندازی است و شرکت هایی که نتوانند استراتژی خود را همگام با فناوری های جدید رشد دهند، از دایره رقابت خارج خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی استادهاشمی در دومین همایش تحول دیجیتال، بانک و بیمه با رویکرد هوش مصنوعی با اشاره به ورود فناوری های جدید به صنعت بیمه در دنیا و صنعت بیمه کشور اظهار کرد: تحول دیجیتال یکی از پیشراهای توسعه ارتقای رفاه اقتصادی است.

تحول دیجیتال توانسته روابط فردی و اجتماعی مردم روابط بین المللی کشورها و فرآیندهای اقتصادی و اجتماعی جوامع کالاها و خدمات تولیدی و را دچار انتلاب کند.

وی با بیان اینکه امروز بحث هوشمندسازی فعالیت ها و فرآیندها دیگر نه یک انتخاب، بلکه یک الزام است، افزود: صنعت بیمه در ایران و جهان به دور از تهدیدها و فرصت های این پدیده یعنی فناوری های نوظهور نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بیمه متاثر از صنعت دیجیتال، در حال پوست اندازی است

صنعت بیمه متاثر از صنعت دیجیتال، در حال پوست اندازی است