مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20اقتصادي

از رشد 5 برابری تولید نهال تا کاهش مدت زمان پاسخ گویی با سفرهای ایل به ایل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افزایش بیش از 5 برابری تولید انواع نهال در نهالستان های استان با هدف تامین نهال برای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افزایش بیش از 5 برابری تولید انواع نهال در نهالستان های استان با هدف تامین نهال برای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی در قالب سلسله نشست های خبری مشارکت قوی، ایران قوی که با هدف تبیین خدمات نظام، در محل ایسنای سمنان برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا از طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یکی از مهمترین طرح های دولت مردمی آیت الله رییسی نام برد و اظهار کرد: در استان سمنان نیز این طرح ملی با قوت و به صورت انقلابی و جهادی پیگیری شده است.

وی از سهم 10 میلیون اصله ای استان سمنان در طرح ملی یک میلیارد درخت خبر داد و تصریح کرد: استان سمنان در قالب این طرح باید طی چهار سال 10 میلیون اصله نهال کشت کند.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب همواره بر کاشت درخت و توسعه فضای سبز تاکید ویژه کردند، ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در اسفندماه گذشته نیز با توجه به مخاطرات ناشی از تغییر اقلیم، بر لزوم کاشت سه درخت به ازای هر شهروند در سطح کشور تاکید فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد 5 برابری تولید نهال تا کاهش مدت زمان پاسخ گویی با سفرهای ایل به ایل

از رشد 5 برابری تولید نهال تا کاهش مدت زمان پاسخ گویی با سفرهای ایل به ایل