مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 17:202024-01-11اجتماعي

ضرورت تکمیل پارک جنگلی بخش گندمان


شهردار گندمان با اشاره به اینکه یکی از حوزه های درآمدزایی شهرداری ها ارائه خدمات گردشگری است، گفت: از 55 هکتار پارک جنگلی این شهر تا کنون 10 هکتار اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، رسول خالدی عصر امروز در جلسه شواری اداری گندمان گفت: 43 درصد سطح شهرستان بروجن را گندمان پوشش می دهد در حالی که فقط یک واحد آتش نشانی با ظرفیت محدود در اختیار این بخش قرار دارد که لازم است تمهیدات لازم برای تهیه یک دستگاه ماشین سنگین آتش نشانی انجام شود.

تهیه یک دستگاه گریدر برای بخش گندمان  شهردار گندمان افزود: این بخش در کوریدور اصلی قرار گرفته در حالی که ماشین آلات راهداری این بخش ضعیف است و در بارش برف سال گذشته با مشکل روبه رو شدیم  که ضروری است یک دستگاه گریدر برای این منطقه تهیه شود.

وی ادامه داد:  با اشاره به اینکه یکی از حوزه های درآمدزایی شهرداری ها ارائه خدمات گردشگری است، گفت: از 55 هکتار پارک جنگلی این شهر تا کنون 10 هکتار اجرا شده است.

  ضرورت بهره برداری از جاده سلامت بخش گندمان خالدی عنوان کرد: جاده سلامت بخش گندمان به طول سه کیلومتر هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی در خصوص تخصیص ارزش افزوده و اجرای عدالت در مناطق محروم، بیان کرد: با وجود اینکه محرومیت این بخش تاریخی است اما اعتبار اختصاص داده شده به گندمان نسبت به بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پارک جنگلی بخش گندمان

ضرورت تکمیل پارک جنگلی بخش گندمان