مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:202024-01-12سياسي

آمریکا و اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده اند


رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و اسراییل اکنون در باتلاق غزه گرفتار شده اند و علیه کشور های جبهه مقاومت ائتلاف تشکیل داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، آیین گرامیداشت فتح میمک و عملیات ضربت ذوالفقار در شهرستان مرزی مهران، با مشارکت ارتش و عشایر به ویژه ایل خزل انجام گرفت.

   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین گفت: اکنون باید پیام و وصیت شهدا که همانا حفظ امنیت و حراست از دستاوردهای انقلاب است، به نسل های کنونی و آینده منتقل شود.

وی افزود: آمریکا و اسراییل اکنون در باتلاق غزه گرفتار شده اند و علیه کشورهای جبهه مقاومت یمن، فلسطین و حزب الله ائتلاف تشکیل داده اند.

رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز نبض جهان اسلام و انسانیت در غزه است و نسل کشی و جنایات در این منطقه، درنده خویی اسراییل و آمریکا را به همگان اثبات کرد.

فولادی خاطرنشان کرد: در عملیات فتح میمک، صدام با اشراف به موقعیت راهبردی ارتفاعات میمک و نقش تعیین کننده این ارتفاعات در جبهه های میانی، پیش از آغاز رسمی جنگ اقدام به تصرف میمک کرد و صدام سرمست از این پیروزی اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده اند

آمریکا و اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده اند