مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:392024-01-15دانش

آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید متقاضی خوابگاه از اول بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در نیمسال دوم غیر بومی (ساکن شهرستان های غیر استان البرز و تهران) هستند می توانند پس از پایان ثبت نام آموزشی و با دریافت شماره دانشجویی به سامانه سیپاد در قسمت امور خوابگاه .

- ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در نیمسال دوم تحصیلی 1402-1403 و متقاضی خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از یکشنبه 1 بهمن 1402 آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در نیمسال دوم غیر بومی (ساکن شهرستان های غیر استان البرز و تهران) هستند می توانند پس از پایان ثبت نام آموزشی و با دریافت شماره دانشجویی به سامانه سیپاد در قسمت امور خوابگاه ها مراجعه و درخواست رزرو خوابگاه را ارسال کنند.

ثبت نام فقط به منزله درخواست است و مدیریت سرا های دانشجویی طبق آیین نامه و مقررات عمومی و انضباطی خوابگاه های دانشجویی و پس از بررسی فرم تقاضانامه، نسبت به اسکان دانشجویان براساس مقطع، دانشکده و امکانات موجود در خوابگاه های دانشجویی اقدام خواهد کرد.

دانشجویان می توانند رزرو خوابگاه را حداکثر تا 10 بهمن ماه 1402 در سامانه سیپاد ثبت و در غیر اینصورت پس از آن، امکان ارسال رزرو وجود نداشته و مطابق آیین نامه حداقل یک نیمسال تحصیلی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید متقاضی خوابگاه از اول بهمن

آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید متقاضی خوابگاه از اول بهمن