مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:252024-01-01اجتماعي

نصب دوربین در جنگل های درکش در انتظار نصب پایه و دکل


رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: نصب دوربین در جنگل های درکش در انتظار نصب پایه و دکل است.

- نصب دوربین در جنگل های "درکش" در انتظار نصب پایه و دکل ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: نصب دوربین در جنگل های درکش در انتظار نصب پایه و دکل است.

اصغر سمیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تجهیز جنگل های درکش به دوربین پایش اظهارکرد: بر اساس سیاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، جنگل هایی که در مناطق حساس و بحرانی واقع شده اند برای پایش و رصد بهتر به دوربین مجهز خواهند شد.

وی افزود: جنگل هایی که میزان پوشش جنگلی آن ها بالا و درختان آن از ارزش زیادی برخوردار بوده و از سوی دیگر در معرض خطر آتش سوزی زیادی قرار دارند و همچنین در اطراف آن روستاهای زیادی نیز قرار داشته باشد جزو جنگل های حساس محسوب می شوند.

سمیعی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته، جنگل های درکش که ادامه جنگل های هیرکانی در خراسان شمالی است و از سوی دیگر از لحاظ بروز آتش سوزی نیز در شرایط بحرانی قرار دارد، جزو جنگل های حساس محسوب شده و قرار بر این شده تا در این منطقه دوربین نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین در جنگل های درکش در انتظار نصب پایه و دکل

نصب دوربین در جنگل های درکش در انتظار نصب پایه و دکل