مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:052024-01-10اقتصادي

بهره برداری از خط انتقال طرح نهضت ملی مسکن منطقه میلاد ایلام تا دهه فجر


عملیات اجرای خط انتقال طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: عملیات اجرای خط انتقال طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام با پیشرفت 90 درصدی در حال اجرا بوده و پیش بینی می شود این پروژه تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: جهت تامین آب مسکن ملی شهر ایلام واقع در منطقه میلاد شهر ایلام خط انتقال آبی به طول2800 متر از نوع لوله فولادی 300 میلیمتری اجرا شده که آب را از مخزن 20 هزار متر مکعبی قائم به مسکن ملی شهر ایلام منتقل می کند.

وی اعتبار اجرای این پروژه را 130 میلیارد ریال برشمرد و اظهار کرد: حدود 200 متر از این خط انتقال به علت وجود معارض در مسیر اجرا نشد که اگر این مشکل برطرف شود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، برنامه ریزی لازم را صورت داده است.

وی تأکید کرد: بنا به توصیه وزیر نیرو هیچ واحدی از پروژه های ملی مسکن نباید معطل تامین آب باشد و در این زمینه ایلام عملکرد مطلوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط انتقال طرح نهضت ملی مسکن منطقه میلاد ایلام تا دهه فجر

بهره برداری از خط انتقال طرح نهضت ملی مسکن منطقه میلاد ایلام تا دهه فجر