مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:202023-12-25اقتصادي

توزیع عادلانه فرهنگ از اهداف سامانه «بازار کتاب» است


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سامانه «بازار کتاب» با امکان خرید غیرحضوری از کتاب فروشی ها، حرکت به سمت حرفه ای شدن است و زمینه ساز انس بیشتر مردم با کتاب و کتاب فروشی ها خواهد شد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سامانه بازار کتاب با امکان خرید غیرحضوری از کتاب فروشی ها، حرکت به سمت حرفه ای شدن است و زمینه ساز انس بیشتر مردم با کتاب و کتاب فروشی ها خواهد شد.

عیسی فلاحی امروز (دوشنبه، چهارم دی ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: سامانه بازار کتاب در حال دادن یارانه کتاب است و هر ایرانی با کد ملی می تواند در ازای خرید چهار میلیون ریال کتاب، یک میلیون ریال خرید رایگان داشته باشد.

او بیان کرد: راه اندازی سامانه بازار کتاب برای این است که بتوانیم در مناطقی که کتاب فروشی نداریم، کتاب را از مسیر کتاب فروشی ها به دست مردم برسانیم.

روش درست این است که کتاب از حلقه آخر آن، یعنی کتاب فروشی ها خریده شود و سایر بخش ها مثل حلقه های ترویجی، تولید و نویسندگان هر کدام بتوانند کار تخصصی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اتصال این سامانه به ویترین نماجای کتاب فروشی ها، اظهار کرد: این ویترین موجب شده است مخاطبان به راحتی و سهولت امکان دسترسی به تمام کتاب های مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه فرهنگ از اهداف سامانه «بازار کتاب» است

توزیع عادلانه فرهنگ از اهداف سامانه «بازار کتاب» است