مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:152024-01-01ورزشي

پایه سازی محکم و ایجاد پیست سرپوشیده در راه دوچرخه سواری


مشاور رییس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: شرکت و باشگاه فولاد مبارکه پیگیر ساخت پیست سرپوشیده چوبی در ورزشگاه نقش جهان هستند و امیدواریم با ساخت این پیست در آسیا بی نظیر شده و در کمپ تمرینی و مسابقات آسیا رکورد ثبت کنیم.

- ایسنا/اصفهان مشاور رییس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: شرکت و باشگاه فولاد مبارکه پیگیر ساخت پیست سرپوشیده چوبی در ورزشگاه نقش جهان هستند و امیدواریم با ساخت این پیست در آسیا بی نظیر شده و در کمپ تمرینی و مسابقات آسیا رکورد ثبت کنیم.

محمد باقری در گفت وگو با ایسنا آموزش و ایجاد پایه ریزی محکم را از دغدغه های دوچرخه سواری اصفهان دانست و اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم ما در آموزش مکانی برای ورزش و دوچرخه سواری آموزش بود که طرح برگزاری کارگاه های علمی و ورزشی با دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان و با اساتید هیئت علمی دانشگاه و مربیان رشته های ورزشی انجام شد.

درحال حاضر نیز مربی تئوری درجه3 برگزار می کنیم.

حتی سه نفر از اساتیدی که عضو هیئت علمی هستند از استادان دوره تئوری مربیگری درجه3 بوده اند و برای اولین بار در مکانی برگزار شده است که محیطی صدرصد آموزشی دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما فقط آموزش بوده و درآمدزایی نیست، افزود: فعلاً با دانشگاه آزاد خوراسگان تفاهم نامه انجام داده ایم و با دانشگاه های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه سازی محکم و ایجاد پیست سرپوشیده در راه دوچرخه سواری

پایه سازی محکم و ایجاد پیست سرپوشیده در راه دوچرخه سواری