مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:102024-01-20سياسي

ویژه برنامه های میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهم رجب المرجب و ولادت با سعادت امام جواد(ع) ویژه برنامه های متنوعی در شب و روز میلاد در حرم علی بن موسی الرضا(ع) تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد، به جزییات این برنامه ها اشاره و اظهار کرد: یکشنبه اول بهمن ماه مصادف با شب میلاد حضرت جواد(ع) مراسم ویژه ای پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور زائران و مجاوران در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر تدارک و پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: آغازگر این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، قرائت زیارت امین الله توسط مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جعفر ملائکه است که با زمزمه خوانی امیر کرامتی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی ادامه خواهد یافت.

وی همچنین نغمه خوانی سید مهدی ذاکری فرد، اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) حاج علی اکبر حائری و سید امیر احمدنیا را از دیگر برنامه های در نظر گرفته در شب میلاد این امام همام برشمرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به ویژه برنامه های صبح میلاد امام جواد(ع) گفت: این مراسم نیز از ساعت 9:30 با قرائت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز خواهد شد و ضمن بیان احکام توسط حجت الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه های میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی