مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:452024-01-08ورزشي

وقتی بقیه فوتبال بازی می کنند، این ها ساز می زنند!


جاوید مجلسی درباره هنرجویان هنرستان موسیقی معتقد است: این افراد پیش از ورود به هنرستان ابتدا تست گوش موسیقایی می دهند و بعد از ورود به هنرستان، - زمانی که سایر دبیرستانی ها بعد از مدرسه فوتبال بازی می کنند، آنها ساز می زنند.

در حقیقت این نوازندگان، نخبگان هنرستانی ها هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گفته می شود در اروپا نوازندگان ارکستر باید در دانشگاه ها و هنرستان های موسیقی، رشته نوازندگی در ارکستر را تحصیل کنند؛ به گونه ای که واحدهای درسی و قطعاتی که دانشجویان در مدت تحصیل تمرین می کنند، قطعاتی است که در ارکسترها نواخته می شود.

در نتیجه زمانی که تحصیلاتشان تمام می شود و وارد ارکستر می شوند، می دانند که چگونه باید همنوازی کنند و نیازی ندارند که تازه در ارکستر همنوازی را یاد بگیرند؛ اما به نظر می رسد که این اتفاق در هنرستان ها و دانشگاه های ایران چندان جدی گرفته نمی شود.

همچنین اخیرا هنرستان های موسیقی دختران و پسران، شرایطی را فراهم کرده اند که نوازندگان جوان بتوانند طی اجراهای زنده و مقطعی در کنار هم بنوازند و به نوعی تمرین همنوازی داشته باشند و به نظر می رسد که قرار است این شرایط ادامه دار باشد.

برای همین طی یک گزارش، به پای صحبت های تعدادی از اساتید هنرستان موسیقی پسران نشستیم و نظر آنها را درباره این اظهار نظر که گفته می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی بقیه فوتبال بازی می کنند، این ها ساز می زنند!

وقتی بقیه فوتبال بازی می کنند، این ها ساز می زنند!