مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:152023-12-25ورزشي

روایت تلخ محرومیت چاروسا از مادر شهیدی که چشم انتظار است تا جاده منتهی به مرگ


بخشدار چاروسا در حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد مواردی از محرومیت ها و نداری های این بخش را یادآوری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روزه به بخش های چاروسا و دیشموک سفر کرد و مشکلات این بخش ها را مورد بررسی قرار داد.

در این سفر فرماندار کهگیلویه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل، مدیرعامل آبفا و جمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه وی را همراهی می کردند.

شاهینی به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در جلسه شورای اداری چاروسا شرکت و مشکلات این بخش را از زبان بخشدار و شورای شهر قلعه رییسی شنید.

در این نشست ایزدخواه بخشدار دیشموک که گلایه زیادی از مشکلات داشت از کم توجهی مسوولان استانی به مناطق محروم همچون چاروسا گلایه کرد.

ایزدخواه در این نشست از هر دری سخن گفت از خودروهای شاسی بلندی که در قلعه رییسی توقف نمی کنند، از هیچ بزرگ در یکی از ادارات، تشکر ویژه از یک پیمانکار بومی منطقه، ناراحتی شدید از بنیاد مسکن و اداره ورزش و جوانان، بگو و مگوی نسبتا تند با مدیرکل راهداری و یک وعده و  همچنین از جاده مرگ سخن هب میان آورد.

همچنین تماس با رییس و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، تشکر از مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه، مادر شهیدی که در icu بستری بوده و منتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ محرومیت چاروسا از مادر شهیدی که چشم انتظار است تا جاده منتهی به مرگ

روایت تلخ محرومیت چاروسا از مادر شهیدی که چشم انتظار است تا جاده منتهی به مرگ