مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:502024-01-10اقتصادي

آل اسحاق: هیچ مشکلی در تجارت ایران و عراق وجود ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق درباره حواشی اخیر در خصوص تبادلات تجاری دو کشور اظهار داشت: - رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق درباره حواشی اخیر تبادلات تجاری دو کشور گفت: خوشبختانه مسئولین بانک مرکزی و فعالان اقتصادی ایران و عراق راهکار های متناسب را به مرور زمان تنظیم می کنند و در رابطه با تجارت ایران و عراق جای نگرانی نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق درباره حواشی اخیر در خصوص تبادلات تجاری دو کشور اظهار داشت: دولت عراق برای سامان دادن بین دینار و دلار در رابطه با تعاملات داخلی خود این تصمیم را گرفته است.

وی افزود: به دلیل اینکه امریکا دلار را تحت نظارت دارد و درآمد عراق نیز بیشتر دلار است قصد دارد برای دلار اعمال سیاست کند و اجازه رشد روابط ایران و عراق را ندهد.

او تأکید کرد: خوشبختانه مسئولین بانک مرکزی و فعالان اقتصادی ایران و عراق راهکار های متناسب را به مرور زمان تنظیم می کنند؛ هم اکنون هم مذاکرات در حال انجام است و طراحی هایی درحال شکل گیری است.

برهمین اساس در رابطه با تجارت ایران و عراق جای نگرانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل اسحاق: هیچ مشکلی در تجارت ایران و عراق وجود ندارد

آل اسحاق: هیچ مشکلی در تجارت ایران و عراق وجود ندارد