مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:402023-12-27سياسي

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 9 دی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای مردم را به دعوت به تجمع سراسری یوم الله 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای مردم را به دعوت به تجمع سراسری یوم الله 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فراخواند.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: اطلاعیه دعوت به تجمع سراسری یوم الله 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یوم الله 9 دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی است که به قصدِ ضربه زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلیِ محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی نظیرِ مردم شکست خورد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی ثبات سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سید رضی موسوی ، هم رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه گری های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 9 دی

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 9 دی