مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:002024-01-07اجتماعي

پدر شهید ابراهیم مرادی به فرزند شهیدش پیوست


پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان اندیکا آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبژدان، پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده یاد حمزه علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا از دی ماه سال 1365 داغ فرزندش را دیده بود و پس از تحمل 37 سال فراق، در بهشت و رضوان الهی به او ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده یاد حمزه علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی با حضور قشرهای مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان روز دوشنبه 18 دی ماه سال 1402 برگزار می شود که اهالی خوزستان با این بزرگمرد بختیاری وداع می کنند.

پیکر پاک و مطهر زنده یاد حمزه علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی در روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا تشییع می شود که جمعی از مسؤولان محلی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این آیین حضور می یابند.

محمد عسکری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی ارتحال جانسوز زنده یاد حمزه علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را به جامعه ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید ابراهیم مرادی به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید ابراهیم مرادی به فرزند شهیدش پیوست