مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:402024-01-16حوادث

وقتی تلفنی کلاهت را برمی دارند!


در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان به پلیس فتای استان، رسیدگی به پرونده به تیمی زبده از کارشناسان این پلیس محول شد.

- فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی توسط ماموران پلیس فتای استان البرز خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند بیش از 30 میلیارد ریال برآورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس ، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی و برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان به پلیس فتای استان، رسیدگی به پرونده به تیمی زبده از کارشناسان این پلیس محول شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد متهمان به صورت رندمی با مالباختگان تماس گرفته و با اعلام این موضوع که شما در قرعه کشی اپراتور تلفن همراه برنده شده اید، از ناآگاهی سوژه های خود سوء استفاده کرده و با دریافت اطلاعات بانکی آنها، حسابشان را خالی می کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به شناسایی 4 متهم شامل 3 مرد و یک زن در این زمینه شده و پس از ردزنی محل استقرار آنها در شهرستان شهریار، با دریافت نیابت قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تلفنی کلاهت را برمی دارند!

وقتی تلفنی کلاهت را برمی دارند!