مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25سياسي

ایران یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است/رشت میزبان دو لاله گمنام


سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: هجمه های استکبار جهانی همیشه بوده و اگر تاریخ ایران را بنگریم همواره یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: هجمه های استکبار جهانی همیشه بوده و اگر تاریخ ایران را بنگریم همواره یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است.

کیا عاشوری امروز، چهارم دی ماه در نشست هماهنگی مراسم هفته مقاومت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز آسایش و نعمتی که در نظام اسلامی وجود دارد مرهون خون شهدا و رزمندگان است.

وی افزود: هجمه های استکبار جهانی همیشه بوده و اگر تاریخ ایران را بنگریم همواره یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است، با مقایسه تاریخ در میابیم همواره عده ای به مقابله با ولایت پرداخته اند، از سال 57 تا امروز استکبار جهانی از همه حربه ها و تکنیک ها استفاده کرده اند تا مانع گسترش انقلاب شوند.

سرپرست فرمانداری رشت بیان کرد: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب هشت سال دفاع مقدس را داشتیم که به سبب مجاهدت نوجوانان و جوانان و شهدا آسایش امروز را رقم زده است، در بازه دفاع مقدس با حریفانی مقابله کردیم که هیچ قدرتی توان مقابله با آنان را نداشت، لذا هشت سال دفاع مقدس به ما عزت و افتخار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است/رشت میزبان دو لاله گمنام

ایران یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین الملل است/رشت میزبان دو لاله گمنام