مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:302023-12-25اقتصادي

اعلام جزییات تور کنسرت مجید رضوی در کانادا


تهیه کننده تور کنسرت های مجید رضوی در کانادا ضمن اعلام جزییات این اجراهای زنده که طبق گفته وی با استقبال مخاطبان روبه رو شده به ارائه توضیحاتی درباره نحوه فروش بلیت این کنسرت ها پرداخت.

- تهیه کننده تور کنسرت های مجید رضوی در کانادا ضمن اعلام جزییات این اجراهای زنده که طبق گفته وی با استقبال مخاطبان روبه رو شده به ارائه توضیحاتی درباره نحوه فروش بلیت این کنسرت ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خانزاده (تهیه کننده کنسرت های مجید رضوی) با ارائه جزییاتی درباره نحوه برگزاری این تورهای بین المللی از استقبال مخاطبان مقیم کانادا برای خرید بلیت کنسرت های این خواننده خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مجید رضوی که آثار و مجموعه کنسرت هایش طی ماه های گذشته در ایران و کشورهای دیگر با استقبال خوبی مواجه شده، بهمن ماه سال جاری در شهرهای تورنتور، ونکوور، مونترال و کلگری کشور کانادا مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهد کرد.

او ادامه داد: در فاصله کمتر از دو ماه به شروع این تور کنسرت ها بیش از 60 درصد از بلیت برنامه ها در شهرهای ونکوور و تورنتو به فروش رسیده اند؛ به همین دلیل دو شهر مونترال و کلگری نیز برای برپایی تور کنسرت های مجید رضوی در کانادا اضافه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات تور کنسرت مجید رضوی در کانادا

اعلام جزییات تور کنسرت مجید رضوی در کانادا