مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:152024-01-08سياسي

دانشگاه کاشان از برنامه توسعه پیشتر است


 دانشگاه کاشان برای نخستین بار در نظام بین المللی گرین متریک رتبه نخست را در بین همه دانشگاه های کشور و رتبه 126 را در بین دانشگاه های جهان کسب کرد که این افتخار بزرگی است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان برای نخستین بار در نظام بین المللی گرین متریک رتبه نخست را در بین همه دانشگاه های کشور و رتبه 126 را در بین دانشگاه های جهان کسب کرد که این افتخار بزرگی است.

عباس کتابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه در بخش اهداف کمی تصریح دارد که در پایان برنامه 20 دانشگاه کشور رتبه بین المللی زیر 500 را کسب کنند که دانشگاه کاشان توانست زودتر از موعد مقرر به این افتخار برسد.

وی افزود: پیگیری های حقوقی در دوسال گذشته به نتیجه رسید و برای 33 هکتار از زمین های دانشگاه کاشان واقع در شهر قمصر که تحت عنوان پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان فعالیت می کند بعد از حدود 30 سال تثبیت مالکیت شد و سند تک برگی آن صادر شد.

رییس دانشگاه کاشان، تصریح کرد: سند به نام دولت جمهوری اسلامی و بهره برداری دانشگاه کاشان است که به عنوان پایگاه علم و فناوری برای منطقه قمصر ماندگار خواهد شد و برنامه های توسعه ای، آموزشی و فناوری و نوآوری در این پژوهشکده با قوت بیشتری پیگیری و انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان از برنامه توسعه پیشتر است

دانشگاه کاشان از برنامه توسعه پیشتر است