مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:352023-12-26سياسي

پروژه های نیمه تمام کهگیلویه تکمیل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد) در بازدید از طرح های مسکن ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت با برنامه ریزی و حمایت نهاد های خدمات رسان، - علی محمد روستا گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت ها مشخص و برنامه زمانبندی دقیقی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد) در بازدید از طرح های مسکن ولایت و بسیجیان شهر دهدشت گفت با برنامه ریزی و حمایت نهاد های خدمات رسان، زیرساخت ها در کمترین زمان ممکن به صورت جهادی تامین می شود.

روستا گفت: طبق قانون وقتی زمینی به شهر الحاق می شود باید دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و شهرداری تمامی زیرساخت ها را فراهم کنند و امکانات لازم را برای ساخت آن ها به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در بازید از سد سرپری دهدشت گفت: این سد سال 1390 کلنگ زنی شده و در یک سال اخیر به اندازه یازده سال کار شد و پیشرفت فیزیکی پروژه از 24 درصد به بالای 50 درصد رسید.

روستا با اشار به تاثیرگذاری سد سرپری در 5 روستای پایین دست تصریح کرد: تامین آب کشاورزی 450 تا 500 هکتار از اراضی کشاورزی، تامین آب حوزه گردشگری و توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام کهگیلویه تکمیل می شوند

پروژه های نیمه تمام کهگیلویه تکمیل می شوند