مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:002024-01-16سياسي

گلوگاه های اجرای ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان


گلوگاه های اجرای ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان در نشست تخصصی «ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان» با حضور صاحب نظران مدیریت دارایی های فکری بررسی شد.

- گلوگاه های اجرای ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان در نشست تخصصی ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان با حضور صاحب نظران مدیریت دارایی های فکری بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شجاعی، رییس دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش های مجلس در نشست تخصصی ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان که به همت کانون مدیریت دارایی های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دفتر انرژی، صنعت و معدن (گروه فناوری های نوین) مرکز پژوهش های مجلس در محل این مرکز برگزار شد، طی سخنانی گفت: دغدغه اصلی ما بحث توسعه صنعتی است و نوک پیکان به سمت صنایع ساخت محور است.

برای رسیدن به این هدف، دو رکن را مبنای کار قرار داده ایم که عبارتند از انسجام سیاستی و انسجام اجرایی که در هر یک از این دو رکن اقداماتی را انجام داده ایم و جلسه حاضر در لایه انسجام سیاستی قرار می گیرد.

توسعه فناوری را فدای تجاری سازی دارایی های فکری نکنیم میترا امین لو، مدیرکل کانون مدیریت دارایی های فکری هم با بیان اینکه مالکیت فکری، برای ارتقای رفاه و سطح نوآوری در جامعه زاده شده است، گفت: این قانون یک خلاف قاعده است، چرا که بر اساس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه های اجرای ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان

گلوگاه های اجرای ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان