مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:402024-01-01سياسي

طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن


انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه اراک، شماره نخست نشریه دانشجویی «جریان» را با بررسی موضوع «طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن» منتشر کرد.

- انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه اراک، شماره نخست نشریه دانشجویی جریان را با بررسی موضوع طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن ، معرفی رشته علوم سیاسی ، سیاست ، حزب توده ، آنارشیسم، حقیقت یا آرمان؟ ، ظهور اسطوره مانند فاشیسم ، کیش شخصیت دوچه و .

از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

نشریه جریان به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه اراک، مدیر مسئولی فاطمه خیرآبادی و سردبیری فاطمه احمدنژاد به صورت فصلنامه منتشر می شود.

فاطمه احمدنژاد در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: سپاس و ستایش مخصوص خداوندی است که همه چیز را آفرید؛ انسان و حیوان و نبات و جماد تا عقل و دانش و علم و هنر؛ خداوندی که قرت تفکر و شناخت را در وجود انسان قرار داد تا در مسیر سخت و لذت بخش انجام وظیفه اش یاری کننده اش باشد.

به عنوان دانشجویان رشته علوم سیاسی در دانشگاه اراک و به حکم انسان بودن، رسالتی بر دوش خود احساس کردیم و بر آن شدیم تا در راه انجامش قدم برداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن

طوفان الاقصی و برخی دلالت های خاورمیانه ای آن