مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:102024-01-06سياسي

شرط لازم و کافی سلامت شعب جذب منابع و سودآوری است


​مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان بوشهر در جمع روسای حوزه و شعب و همچنین مدیران ستادی بانک در این استان، تبیین و جذب منابع و سودآوری را کلید حل مشکلات شعب برشمرد.

- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان بوشهر در جمع روسای حوزه و شعب و همچنین مدیران ستادی بانک در این استان، تبیین و جذب منابع و سودآوری را کلید حل مشکلات شعب برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، محسن سیفی در این سفر که در قالب سومین سفر جامع مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک به استان ها صورت گرفت، ضمن تسلیت شهادت هموطنان کرمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، از زحمات و تلاش های انجام شده قدردانی کرد و با برشمردن اهمیت ارتقای سهم از بازار بانک در شرایط فعلی اقتصادی و کشور، شرط لازم فعالیت شعب بانک را جذب منابع و شرط کافی را سودآوری عنوان کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تذکر نسبت به از دست دادن سهم بیشتر بازار بانک در مقایسه با رقبا بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای جذب منابع تاکید کرد و گفت: مبنای ارزیابی عملکرد شعب در بانک صادرات ایران از این به بعد به صورت نظام مند و مرتب و منظم بر اساس مدل کارت اعتباری متوازن و بر اساس سیاست های کلان بانک، انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط لازم و کافی سلامت شعب جذب منابع و سودآوری است

شرط لازم و کافی سلامت شعب جذب منابع و سودآوری است