مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:202024-01-14فرهنگي

نشست «انیمیشن و موشن گرافی» برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، سمینار «پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس» با حضور هنرمندان، - نشست و سمینار علمی پژوهشی پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس جمعه شب 22 دی ماه در موزه جهانی هنر های دینی امام علی (ع) برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه هنر های دینی امام علی (ع)، سمینار پرواز اندیشه و پویایی نما ها در انیمیشن و موشن گرافیکس با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی ساعت 15 در موزه جهانی امام علی (ع) برگزار شد.

این سمینار در قالب نشست تخصصی با سخنرانی محسن سلیمانی پژوهشگر، استاد دانشگاه و رییس موزه هنر های دینی امام علی (ع)، کیارش زندی، فرخ یکدانه، بابک نکویی و جمال رحمتی با محوریت شیوه های به کار بردن افکت ها و انیمیشن های دیجیتال … و انتقال تجربه های شخصی برگزار شد.

در این نشست محسن سلیمانی به تشریح اهداف و عملکرد موزه جهانی هنر های دینی امام علی (ع) پرداخت و درباره رویداد ها و نشست های تخصصی هفتگی و ماهانه این موزه گزارشی ارایه کرد و گفت: مهارت هایی طی این نشست و نشست های مشابه به شرکت کنندگان معرفی می شود در نهایت شما را ترغیب خواهد کرد که بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «انیمیشن و موشن گرافی» برگزار شد

نشست «انیمیشن و موشن گرافی» برگزار شد