مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:252024-01-06بين الملل

جنگ در کابینه امنیتی و بلاتکلیفی صهیونیست ها در سومین ماه جنگ


در شرایطی که مقامات صهیونیست با وجود گذشت 3 ماه از جنگ غزه هنوز قدرت اتخاذ یک موضع و تصمیم واحد درباره اداره این جنگ را ندارند، منابع رسانه ای رژیم اشغالگر از اختلاف شدید در کابینه جنگ اسراییل خبر می دهند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: در شرایطی که جنگ غزه نیز نتوانسته است مقامات صهیونیست را حتی به صورت موقت متحد کند، نهاد موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون اسراییل به نقل از وزرای ارشد کابینه این رژیم اعلام کرد که کابینه جنگ اسراییل دوام نخواهد آورد و تلاش هایی برای تحمیل مسئولیت شکست در 7 اکتبر به نهاد امنیتی وجود دارد و همچنین با هماهنگی بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) برنامه ای برای هجمه علیه هرتزی هالیوی رییس ستاد ارتش طراحی شده است.

یاییر لاپید رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این زمینه با انتقاد از جلسه اخیر کابینه این رژیم اعلام کرد: همه وزرا در تلاشند رییس ستاد ارتش را مورد هجمه قرار دهند و به او توهین کنند، همچنین نتانیاهو هیچ کاری انجام نمی دهد و از نظر من این کابینه نیست بلکه یک فاجعه داخلی است.

وی افزود: اسراییل ارتش قدرتمندی دارد اما کابینه آن ضعیف و بدبخت است و اعضای کابینه جنگی که از 7 اکتبر تشکیل شده است، دائماً با هم درگیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ در کابینه امنیتی و بلاتکلیفی صهیونیست ها در سومین ماه جنگ

جنگ در کابینه امنیتی و بلاتکلیفی صهیونیست ها در سومین ماه جنگ