مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:402024-01-14پزشكي

سراب ترک با ویپ


خیلی ها قصد ترک سیگار دارند و خیلی از آنها برای این کار از سیگارهای الکترونیک یا ویپ ها (Vape) کمک می گیرند؛ سیگارهایی که با باتری کار می کنند و به دلیل شکل زیبای ظاهری و عطر خوبی که دارند، - خیلی ها قصد ترک سیگار دارند و خیلی از آنها برای این کار از سیگارهای الکترونیک یا ویپ ها (Vape) کمک می گیرند؛ سیگارهایی که با باتری کار می کنند و به دلیل شکل زیبای ظاهری و عطر خوبی که دارند، بین نوجوانان یا افراد زیر  18 سال و نیز دختران جوان هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیلی ها قصد ترک سیگار دارند و خیلی از آنها برای این کار از سیگارهای الکترونیک یا ویپ ها (Vape) کمک می گیرند؛ سیگارهایی که با باتری کار می کنند، یک محفظه با محتوای مایع دارند که داخل آن نیکوتین و اسانس وجود دارد و مثل سیگارهای معمولی نیستند که دود، خاکستر و بوی بد داشته باشند.

اما سؤالی که همه دارند، اینکه این سیگارها خطرشان کمتراست یا با سیگارهای معمولی فرقی ندارند؟ چطور کار می کنند؟ مایع داخل محفظه سیگارهای الکترونیک بر اثر حرارت تبخیر و بخار آن توسط فرد استنشاق می شود.

بخار حاوی نیکوتین مثل سیگار معمولی استنشاق می شود، اما دود ندارد و همین نداشتن دود و بوی بد و خاکستر باعث می شود موقع سیگار کشیدن احساس خوبی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب ترک با ویپ

سراب ترک با ویپ