مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:502024-01-14بين الملل

حقوقدانان آزاده و عدالت خواه اصفهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند


جمعی از وکلا و حقوقدانان اصفهان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نقض حقوق انسانی مردم فلسطین در گلستان شهدای این شهر تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حقوقدانان آزاده و عدالت خواه اصفهان روز یکشنبه  هم زمان با تجمع حقوق دانان تهران و سایر استان های کشور، با تجمع در گلستان شهدای این شهر محاکمه رژیم صهیونسیتی را خواستار شدند.

در این تجمع که وکلا، قضات، حقوقدانان و سردفتران دفاتر رسمی حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا با تاکید بر توقف فوری حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه، حمایت آمریکا از اقدامات ددمنشانه و قتل عام مردم غزه را محکوم کردند.

بیش از 1000 نفر از حقوق دانان استان اصفهان با امضای دادخواستی  علیه رژیم غاصب صهیونیستی به مجامع بین المللی شکایت کرده اند، در سراسر کشور حدود 20 هزار نفر حقوقدان این دادخواست را امضا کرده اند.

در پایان این تجمع بیانیه ای قرائت شد و اجتماع کنندگان با فریاد تکبیر آن را تایید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حمایت فعال آمریکای جنایتکار و برخی دیگر از مدعیان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی، به راستی رسواکننده رویکرد دوگانه و منافقانه غرب دررابطه با حقوق بشر بوده است و تردیدی نیست که دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوقدانان آزاده و عدالت خواه اصفهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

حقوقدانان آزاده و عدالت خواه اصفهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند