مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:402024-01-12سياسي

امام جمعه مشگین شهر: حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند


دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوی های رای هستند اما مردم ولایی ایران با حضور حداکثری خود توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران جمعه به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه رجب نسبت به فضیلت ماه رجب پرداخته و از این ماه برای آمرزش گناهان وپاکسازی روح انسان یاد کرد.

باوقار تاکید کرد: نقطه اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و با شعار نمی شود مردم را همراه کرد این مردم در طول بیش از چهار دهه عملا نشان داده اند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های این نظام با قدرت و اتحاد و همدلی حضور داشته و عهد و پیمان بسته اند.

  خطیب نماز جمعه گفت: دشمنان ایران اسلامی با توطئه های خود مردم را نسبت به مسوولان و نظام مایوس می کنند اما زهی خیال باطل؛ این نظام به برکت خون شهدا واین جوانان غیور و همیشه در صحنه استوار و پابرجا هست و دشمنان این نظام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی گفت: افراد و جریانات تاثیر گذار مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کنند و درست هست تحریم های ظالمانه آمریکا و برخی کشورهای اروپای برخی مشکلات اقتصادی را به وجود آورده است ولی حضور مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشگین شهر: حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه مشگین شهر: حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند