مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:452023-12-24بين الملل

سرنگونی 4 جنگنده اوکراینی توسط پدافند هوایی روسیه


وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که یگان های پدافند هوایی این کشور 4 فروند جنگنده نیروی هوایی اوکراین را سرنگون کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی این کشور چهار جنگنده اوکراینی را در 24 ساعت گذشته سرنگون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، وزارت دفاع روسیه  اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور سه فروند جنگنده سوخو-27 و یک بمب افکن سوخو-24 را در زاپوریژیا و دنیپروپتروفسک در جنوب شرقی اوکراین سرنگون کرد.

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز شنبه مدعی شده بود که کی یف سه هواپیمای جنگنده بمب افکن سوخو-34 روسیه را سرنگون کرده است.

در گزارش به روز شده رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس آمده است که توقف پرتاب موشک از سوی روسیه نشان دهنده ذخیره سازی این تسلیحات برای حملات آینده علیه زیرساخت های اوکراین است.

اطلاعات به روز رسانی شده رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس نشان می دهد که توقف پرتاب های موشکی روسیه نشان دهنده ذخیره سازی راهبردی  موشک و پهپاد برای هدف قرار دادن و تضعیف تاسیسات انرژی و سایر زیرساخت های حیاتی اوکراین است.

یکی از اهداف روسیه تضعیف پدافند هوایی اوکراین و شکل دادن به فضای نبرد قبل از حملات زمستانی هماهنگ علیه زیرساخت های انرژی اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی 4 جنگنده اوکراینی توسط پدافند هوایی روسیه

سرنگونی 4 جنگنده اوکراینی توسط پدافند هوایی روسیه