مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:452024-01-14فناوري

آشنایی با انواع تلویزیون شهری


انواع تلویزیون شهری کدامند؟ آیا با ویژگی و مشخصات تلویزیون های شهری آشنا هستید؟ تلویزیون شهری در واقع نوعی تابلو تبلیغاتی محسوب می شود که در ساخت آن از ماژول های اس ام دی یا ال ای دی استفاده شده است، - یعنی این ماژول ها در داخل کابینت هایی به کار برده شده اند که معمولاً دارای سایز 96 در 96 سانتی متر می باشند.

این تلویزیون ها جهت استفاده در مکان های عمومی سرپوشیده یا سرباز کاربرد دارند و به دو نوع تلویزیون شهری اوت دور و تلویزیون شهری ایندور تقسیم می شوند.

در این مقاله انواع تلویزیون شهری را بررسی می کنیم.

آشنایی با انواع تلویزیون شهری به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ای اس آی لایت، گفتیم که تلویزیون شهری از جمله ابزارهای تبلیغاتی بزرگ و غول پیکر است که در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و به دو نوع تلویزیون شهری اوت دور و ایندور تقسیم می شود: تلویزیون شهری اوت دور این نوع از تلویزیون ها در واقع برای محیط های باز مناسب هستند، چون ویژگی های خاصی مانند ضد آب بودن و مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف برای آن ها تعریف شده است.

تلویزیون شهری اوت دور معمولاً برای میادین، فضاهای بیرونی، معابر شهری، خیابان های اصلی و غیره مناسب هستند و چون شدت نور بالایی دارد به صورت روز دید می باشند، از طرفی صفحه نمایشگر آنها به صورت تابش مستقیم نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با انواع تلویزیون شهری

آشنایی با انواع تلویزیون شهری