مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:552024-01-15اقتصادي

رشد 80 درصدی نظارت ها بر بازار در قم


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، اظهار کرد: رسیدگی به بیش از 5 هزار پرونده در سه ماهه اخیر در مقایسه با سه ماه قبل از آن که حدود 3 هزار و 163 فقره پرونده بوده است؛ - ایسنا/قم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، اظهار کرد: رسیدگی به بیش از 5 هزار پرونده در سه ماهه اخیر در مقایسه با سه ماه قبل از آن که حدود 3 هزار و 163 فقره پرونده بوده است؛ 80 درصد رشد ورودی پرونده ها و در واقع رشد نظارت ها را نشان می دهد.

تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در اجرای سیاست های سازمانی مبنی بر نظارت بر بازار و همچنین مصوبات ستاد تنظیم بازار استان قم از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 5 هزار 679 فقره پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به بیش از 5 هزار پرونده در سه ماهه اخیر در مقایسه با سه ماه قبل از آن که حدود 3 هزار و 163 فقره پرونده بوده است؛ 80 درصد رشد ورودی پرونده ها و در واقع رشد نظارت ها را نشان می دهد.

حسام در خصوص میزان محکومیت و جزای نقدی صادره افزود: در سه ماه اخیر متخلفین به پرداخت 215 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند که در مقایسه با سه ماه قبل از آن که 145 میلیارد تومان بوده 48 درصد رشد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی نظارت ها بر بازار در قم

رشد 80 درصدی نظارت ها بر بازار در قم