مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:052023-12-29فناوري

اعلام جزییات تعرفه بسته های اینترنتی اپراتورها


پس از دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر شفاف شدن افزایش تعرفه اپراتورها، دو اپراتور تلفن همراه با انتشار اطلاعیه ای جزییات افزایش تعرفه بسته های اینترنتی خود را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پس از اعلام خبر تایید افزایش 30 درصدی تعرفه های اپراتورهای ارتباطی، رگولاتوری در  واکنش به برخی خبرها مبنی بر افزایش چند برابری تعرفه اینترنت اعلام کرد که هیچ بسته ی موجودی، مجوز حذف شدن ندارد و حداکثر افزایش قیمت این بسته ها حدود 30 درصد است.

این سازمان تاکید کرد  اپراتورها باید بسته های جدید و بلند مدت را در اختیار عموم مردم قرار دهند و به فوریت جدول مقایسه قیمت قبل و بعد بروزرسانی بسته ها را اطلاع رسانی کنند.

حال پس از این موضوع دو اپراتور ارایه دهنده اینترنت همراه اپراتور اول تلفن همراه در اطلاعیه ای از اصلاح قیمت بسته های اینترنتی و متنوع تر شدن این بسته ها خبر دادند.

اپراتور اول تاکید کرده که این اصلاح قیمت هرچند با افزایش حداکثر 34 درصدی، پس از شش سال ثبات تعرفه و با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اخذ تعهدات در خصوص سرمایه گذاری و افزایش کیفیت شاخص های ارتباطی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات تعرفه بسته های اینترنتی اپراتورها

اعلام جزییات تعرفه بسته های اینترنتی اپراتورها