مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:502023-12-27اجتماعي

همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همدان با اشاره به راه اندازی ستاد گردشگری گفت: همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز نخستین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری شهرداری های کلانشهرهای کشور در مرکز همایش های قرآنی برگزار شد.

  در این نشست که امروز و فردا برگزار می شود نمایندگانی از شهرداری های شیراز، اصفهان، یزد، اردبیل، قزوین، ارومیه، زنجان، گیلان، سنندج، قائمشهر، مشهد و کرمانشاه حضور دارند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این نشست اظهار کرد: شهر همدان بیشترین سابقه شهرنشینی و اولین پایتخت رسمی کشور را در کارنامه خود دارد و از لحاظ گردشگری حائز اهمیت است.

هادی بلاغی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر با توجه وظایفی که برعهده شهرداری در حوزه گردشگری بوده اقدامات مهمی در شهر همدان صورت گرفته است گفت: راه اندازی ستاد گردشگری باعث شده اجرای امور در این حوزه روند بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ستاد گردشگری در طول یک سال اخیر جلسات متعدد و دستاوردهایی را با پیگیری شهردار و اعضای شورای شهر داشته است افزود: امسال حضور ارزیابان یونسکو را در ثبت جهانی هگمتانه در همدان شاهد بودیم و فعالیت ستاد گردشگری در هماهنگی و پیشبرد امور اثرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد

همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد