مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:312024-01-15سياسي

آماده سازی شیعه برای عصر غیبت از دوران امام هادی(ع) آغاز شد


مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در دوران امام هادی(ع)، شیعیان از دسترسی به امام(ع) محروم می شوند و 12 سال آخر عمر امام هادی(ع) در سامرا و در حبس خانگی گذشت و عملا ارتباط شیعیان با ولی خود قطع شد و درواقع دوران امام هادی(ع) دوران .

- آماده سازی شیعه برای عصر غیبت از دوران امام هادی(ع) آغاز شد مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در دوران امام هادی(ع)، شیعیان از دسترسی به امام(ع) محروم می شوند و 12 سال آخر عمر امام هادی(ع) در سامرا و در حبس خانگی گذشت و عملا ارتباط شیعیان با ولی خود قطع شد و درواقع دوران امام هادی(ع) دوران آماده شدن شیعه برای ارتباط غیر مستقیم با امام معصوم(ع) است.

حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی، مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با تسلیت و تعزیت شهادت امام دهم شیعیان، حضرت علی النقی(ع) با اشاره به انواع وقف و نیات واقفان اظهار کرد: موقوفاتی که صورت گرفته برخی به نیت مجالس روضه خوانی، برخی برای ائمه و مجالس سید الشهدا(ع) و.

است و این ها امانت وقفی است که در اختیار سازمان اوقاف قرار دارد و برخی موقوفات هم به دست متولیان به امانت سپرده شده که باید درآمد آنها صرف اجرای نیت واقفان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شیعه برای عصر غیبت از دوران امام هادی(ع) آغاز شد

آماده سازی شیعه برای عصر غیبت از دوران امام هادی(ع) آغاز شد