مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:402024-01-05سياسي

دشمنان هیچگاه دست از جنایت بر نمی دارند


حادثه تروریستی کرمان که در آن تنها یک خانواده 9 عزیز خود را از دست داد، بار دیگر لزوم هوشیار در برابر نقشه های دشمن جنایتکار را گوشزد کرد و یادآور شد که دشمنان هیچگاه دست از جنایت بر نمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان ضعف و زبونی دشمنان را باردیگر به اثبات رساند.

وی تصریح کرد: داعش با حمایت آمریکای جنایتکار شکل گرفت و دست به کشتار انسان های بیگناه زد و  با وحشیگری جنایت های بیشماری را در عراق و سوریه رقم زد، اما سردار دلها به خوبی ریشه آن را خشکاند.

امام جمعه اراک گفت:  حادثه تروریستی کرمان که در آن تنها یک خانواده 9 عزیز خود را از دست داد، بار دیگر لزوم هوشیار در برابر نقشه های دشمن جنایتکار را گوشزد کرد و یادآور شد که دشمنان هیچگاه دست از جنایت بر نمی دارند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه باید ضریب هوشیاری و مراقبت را در تمامی زمینه ها چندین برابر کنیم، تاکید کرد: نیروهای امنیتی همواره در راه حفظ جان مردم آماده جانفشانی هستند و جان خود را فدا کردند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن انتخابات گفت: لیست داوطلبان مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت کشور به استان ها اعلام شده و کاندیداها 3 روز فرصت اعتراض دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان هیچگاه دست از جنایت بر نمی دارند

دشمنان هیچگاه دست از جنایت بر نمی دارند