مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:152023-12-28ورزشي

تجلیل از 120 ورزشکار مدال آور کرمانشاه


در مراسمی از 120 نفر از قهرمانان و ورزشکاران مدال آور کرمانشاه در میادین مختلف ورزشی و بازیهای آسیایی هانگرو تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه در مراسمی از 120 نفر از قهرمانان و ورزشکاران مدال آور کرمانشاه در میادین مختلف ورزشی و بازیهای آسیایی هانگرو تجلیل شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، امروز(هفتم دی) در این مراسم که با حضور استاندار در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزارشد، با اشاره به اهمیت جایگاه ورزشکاران در نگاه مسئولین کشوری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه ای به ورزش داشته و از جامعه ورزش حمایت می کنند.

وی افزود: بنا به تأکیدات ایشان مسئولین باید با ورزشکاران رفتار پدرانه داشته باشند، با آنها نشست و برخاست کنند و پاسخگوی مشکلات آنها باشند که ما نیز در کرمانشاه چنین رویکردی را با حمایت مسئولین داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن ورزش قوی برای ایران قوی اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم این هدف را محقق کنیم باید زیرساخت های ورزشی را تقویت و ورزش را بین مردم توسعه دهیم.

وی بابیان اینکه اقداماتی در این راستا در کرمانشاه انجام شده و اقدامات دیگری در دستور کار است، افزود: به منظور توسعه ورزش در کرمانشاه و در بُعد همگانی آن با فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 120 ورزشکار مدال آور کرمانشاه

تجلیل از 120 ورزشکار مدال آور کرمانشاه