مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:002024-01-09سياسي

تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور از راهبردهای دستگاه قضایی است


دبیر ستاد حقوق بشر ایران تسهیل خدمات رسانی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور را از جمله راهبردهای دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی دانست.

- دبیر ستاد حقوق بشر ایران تسهیل خدمات رسانی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور را از جمله راهبردهای دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی در دیدار دبیران کارگروه های تخصصی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مدیران ذیربط در وزارت امور خارجه با رییس قوه قضاییه، تسهیل خدمات رسانی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور را از جمله راهبردهای دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی دانست و گفت: پس از راه اندازی سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور و رسیدگی الکترونیک به درخواست ها و پرونده های آن ها که طی هفته های گذشته صورت گرفت، در صدد راه اندازیدو دفتر خدمات قضایی در دو کشور به صورت پایلوت و آزمایشی به منظور تسهیل امور حقوقی و قضایی ایرانیان هستیم.

وی همچنین با اشاره به استقبال قابل توجه ایرانیان مقیم استانبول از مشاوره های صورت گرفته توسط هیئت حقوقی اعزامی از سوی ایران، گفت: اعزام هیئت های حقوقی و قضایی به کشورهایی که ایرانیان بیشتری در آن حضور دارند جهت ارائه مشاوره های رایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور از راهبردهای دستگاه قضایی است

تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور از راهبردهای دستگاه قضایی است