مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:102024-01-01سياسي

یک روزنامه در رابطه با حوادث سال 1401مجرم شناخته شد


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت:  در جلسه امروز، هیات منصفه به اتفاق  آراء، مدیر مسئول روزنامه کارون را مجرم شناخت  و مستحق  تخفیف ندانست.

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت:  در جلسه امروز، هیات منصفه به اتفاق  آراء، مدیر مسئول روزنامه کارون را مجرم شناخت  و مستحق  تخفیف ندانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی در این باره گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به اتفاق آراء، مدیر مسئول روزنامه کارون مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

اتهام منصور قنواتی مدیر مسئول روزنامه کارون، نشر مطالب خلاف واقع و شایعات موضوع شکایت اداره کل اطلاعات خوزستان بود.

نصراللهی گفت: برخی اعضای هیئت منصفه با استناد به روند پوشش خبری حوادث سال قبل مندرج در پرونده متهم گفتند که روزنامه کارون با تیترها و عبارت های تحریک کننده در اوج اعتراضات 1401 مثل خط پایان، سیاست شما به بن بست رسیده است، دولت سوخت اعتراضات را تامین کرده است، تو نمی میری؛ نامت رمز اعتراضات می شود، به جای آرامش بخشی و حل بحران و تامین آرامش روحی و روانی در راستای بحران افزایی و آرامش زدایی در شرایط ملتهب بوده است و استفاده از این کلید واژه ها و عبارات حتی به نقل از دیگران نمی تواند رافع مسئولیت روزنامه در شرایط بحرانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روزنامه در رابطه با حوادث سال 1401مجرم شناخته شد

یک روزنامه در رابطه با حوادث سال 1401مجرم شناخته شد