مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14بين الملل

زخمی شدن 5 صهیونیست در مرزهای با لبنان


رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از زخمی شدن پنج تن از نیروهای ارتش این رژیم در جریان درگیری ها در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان خبر دادند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از زخمی شدن پنج تن از نیروهای ارتش این رژیم در جریان درگیری ها در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پنج تن از نیروهای ارتش این رژیم پس از زخمی شدنشان در جریان درگیری های مسلحانه در مرزهای شمالی به بیمارستان رمبام منتقل شدند.

براساس گزارش الجزیره، پیشتر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از رصد شلیک راکت از خاک لبنان خبر داده بود.

در مقابل، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مواضع توپخانه ای رژیم صهیونیستی خربه ماعر را با موشک هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر هم اعتراف کرد که در درگیری هایی با یک گروه از نیروهای مقاومت که به پایگاهی واقع در مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند، چهار تن از سربازهایش زخمی شدند.

سایت واللا شنبه در گزارشی تعداد سربازان صهیونیستی را که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر 2023 دچار معلولیت شدند، به روزرسانی و اعلام کرد که تل آویو اعتراف کرد حدود 4000 سربازش در این جنگ دچار معلولیت شدند، این در حالی است که برآوردها حاکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 5 صهیونیست در مرزهای با لبنان

زخمی شدن 5 صهیونیست در مرزهای با لبنان