مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:262024-01-08بين الملل

بایدن در زمینه سیاست های مرزی حامی ندارد


نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام گرفته حاکی از این است که میزان محبوبیت رییس جمهور آمریکا در نحوه مدیریت مهاجرت در این کشور به پایین ترین حد خود تا به امروز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که میزان محبوبیت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در موضوع مدیریت مهاجرت به پایین ترین حد خود رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل ، نتایج نظرسنجی جدید سی بی اس نیوز نشان می دهد، تنها 32 درصد از آمریکایی ها با نحوه مدیریت بایدن در جریان سیاست های مرزی موافق هستند.

رقمی که به گفته سی بی اس نیوز پایین ترین میزان تایید اقدامات و عملکرد رییس جمهور در این زمینه است.

طبق نظرسنجی انجام گرفته شده بیش از 68 درصد از مردم آمریکا با نحوه برخورد دولت بایدن با مسائل و مشکلات مرزی و مهاجرتی در کشورشان مخالف هستند.

حتی جمهوری خواهان کنگره نیز امتیاز ضعیفی را در زمینه مدیریت مرزها دریافت کرده اند و نتایج به دست آمده برای آنها به گونه ای بوده است که نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا قول داده اند تا تمرکز بیشتری بر روی سیاست های مرزی در ابتدای سال جدید داشته باشند.

طبق نظرسنجی انجام گرفته شده، حدود 35 درصد از آمریکایی ها با عملکرد قانون گذاران جمهوری خواه در زمینه سیاست های مرزی موافق هستند در حالی که مخالفان این سیاست ها به 65 درصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در زمینه سیاست های مرزی حامی ندارد

بایدن در زمینه سیاست های مرزی حامی ندارد