مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:102023-12-27سياسي

نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازبنیاد ملی علم ایران (INSF)، جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، - جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، به دنبال شناسایی استعداد ها در این عرصه است که علاقمندان جهت شرکت در فراخوان تا 15 دی ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازبنیاد ملی علم ایران (INSF)، جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، به دنبال شناسایی فعال ترین و مؤثرترین بازیگران این عرصه در بخش های مختلف دانشگاهی، شرکت ها، گروه های مردمی و مسئولیت اجتماعی است.

این جایزه به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهاد های متولی آبادانی و پیشرفت کشور برگزار می شود.

امید است شناسایی بازیگران کلیدی این حوزه و معرفی دستاورد ها و موفقیت های آنان در قالب این رویداد، الگو های موفقی از بکارگیری فعالان مردمی، اساتید و نخبگان و توانمندی های شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور را در حل مسائل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» برگزار می شود

نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» برگزار می شود