مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:502024-01-18سياسي

اعمال نظر کارشناسان در فرمانداری هزینه ایجاد می کند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان به ابراز نظر کارشناسانر فرمانداری در مورد مصوبات شورا اشاره کرد و گفت: برخی از این اعمال نظرها کودکانه است و هزینه زیادی هم برای شهر و در برخی مواقع کشور ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در روزهای آخر قانونی برای ارائه لایحه بودجه سال آینده قرار داریم، اظهار کرد: طرح پیشنهادی عوارض و خدمات و همچنین بودجه به شورا ارائه می شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: شهرداری تا 30 دی ماه فرصت قانونی برای ارائه لایحه بودجه را دارد که امروز جلسه فوق العاده با این هدف و همچنین بررسی چند مورد دیگر تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: برای رعایت ترتیب ابتدا باید لایحه دفترچه عوارض و خدمات بررسی می شود، چرا که بخشی از ردیف های بودجه منوط به این دفترچه است.

ناصحی از آغاز بررسی دفترچه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات، آیین نامه ارزش معاملاتی و نرخ نامه پیشنهادی سال آینده شهرداری از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: بررسی لایحه بعد از آن انجام می شود.

رییس شورای اسلامی زنجان به تشکیل کمیسیون تخصصی بودجه طبق روال قانون اشاره و ابراز امیدواری کرد، شورا مصوبه لایحه بودجه را تا پایان بهمن ماه برای ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال نظر کارشناسان در فرمانداری هزینه ایجاد می کند

اعمال نظر کارشناسان در فرمانداری هزینه ایجاد می کند