مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:302024-01-08سياسي

دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت: مردم ما به شخصیت حاج قاسم افتخار می کنند


همایش بین المللی شهیدالقدس (مکتب حاج قاسم در نگاه دانشجویان از منطقه مقاومت) به همت اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت در آن تأکید کردند که؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش بین المللی شهیدالقدس (مکتب حاج قاسم در نگاه دانشجویان از منطقه مقاومت) به همت اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این برنامه نمایندگانی عراق، یمن، سوریه، لبنان و ایران دیدگاه خود را در خصوص جبهه مقاومت در منطقه و نقش شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند.

سیدحمید مهدیون مدیرکل اداره تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این برنامه، گفت: نهالی را حاج قاسم کاشت که الحمدلله الآن بعد از چهار سال تأثیرات کار و فکر و تدبیر حاج قاسم را در منطقه مشاهده می کنیم.

محمدمهدی نوینی فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، بیان کرد: خون حاج قاسم ریخته شد و از آن خون هزاران حاج قاسم متولد شدند.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: یاد حاج قاسم، فکر حاج قاسم، خاطرات و رسم حاج قاسم هرگز از یادها نخواهد رفت و تا ریشه کن شدن ظلم و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت: مردم ما به شخصیت حاج قاسم افتخار می کنند

دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت: مردم ما به شخصیت حاج قاسم افتخار می کنند